2014. aug. 6.

Kritika - When I look into your eyes


Fejléc
 Hát nagyon nem tetszik, kusza az egész. Bocsi, de az a száj... ijesztő :D. Látom, hogy mit akartál kihozni belőle, de... nem sikerült. Nagyon darabos az egész, és ez nem tetszik, a cím se látszódik jól, ennek ellenére a színek rendkívül tetszenek. Azt tanácsolom, hogy keress fel valakit, aki csinál neked egy új fejlécet, akár engem. A mai design oldalakon már pontos utat adhatsz a designer-eknek, hogy milyen fejlécet szeretnél (köztük nekünk is). 

Design
 Ha nem tévedek te ilyen pastel goth stílusú blogot terveztél. Alapvetően az ötlet nem rossz, megint csak a megvalósítással van gond. A háttér elég pocsékul ismétlődik, ajánlom ezt az oldalt, hogy nézegesd, itt elég sok jó háttér kép van. A másik meg a virág: én is láttam, hogy van (kawaii blog design-on). Vannak olyan vintage blogok, amikhez illik, de a te blogodból én nagyon hanyagolnám. De kellemeset csalódtam a bejegyzésekben, a blogod stílusához nagyon illeszkedik a bejegyzések stílusa úgy, hogy közben olvasható is!

Itt van néhány design ajánlat, amiből kiindulhatsz: (már ha nem tévedek blogstílus terén...)
http://www.blogskins.com/info/407056
http://www.blogskins.com/info/394412


Történet
 Habár még csak 3 fejezet van fent, azt kell, hogy mondjam: engem semmi nem motivál arra, hogy tovább olvassam. NEM AKARLAK EZZEL MEGBÁNTANI, DE: ez eddig egy teljesen átlagos szerelmi story-nak indul. Bár ez nem lenne nagy baj, csakhogy a történet gyorsabban halad, mint Szon Kitei az 1936-os Olimpián. Nagyon keveset foglalkozol a karaktereiddel, én ha neked lettem volna, több sorban leírtam volna Hope érzelmeit. (Elváltak a szülei, és el kellett otthonról költöznie? Úgy írsz erről, mintha olyan mindennapos dolog lenne). Alapvetően viszont voltak vicces dolgok benne, tehát ha picit több időt fordítasz az érzelmekre, és nem sieted el, akkor annak biztosan meglesz az eredménye :).

Helyesírás 
Egy-két hiba volt benne.

Össz. pontozás: 5/10

Tanácsok:

  • Ne siess a történettel
  • Ne csak párbeszédből álljon, térj ki a szereplő érzéseire is
  • Kérj fel egy design blogot új fejléc érdekében - ajánlom magunkat xd - 
  • Kérj fel egy desinger blogot egy új blog design érdekében, vagy kupáld ki te magad - a mi oldalunk design-al még nem foglalkozik - 
  • Figyelj picit a helyesírásra, de ismétlem NEM TALÁLTAM BENNE FARKAS HIBÁKAT 
  • Tüntesd el a virágot xd 

3 megjegyzés:

  1. http://www.blogskins.com/info/407056
    Szia köszi a kritikát. :) Javítok rajta. :) Ezt hogy tudom leszedni vagy valami? :O

    VálaszTörlés
  2. ott van, hogy blogger download arra katt, és letölt egy text-t, abban benne lesz a kód :)

    VálaszTörlés